Όλοι νομίζουν ότι οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων ξοδεύουν τεράστια ποσά σε ακριβό εξοπλισμό και έπιπλα καταστημάτων με εξαιρετικά πολύπλοκο σχεδιασμό. Η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική. Οι μεγάλες αλυσίδες, όπως η H&M, αναγκάζονται να σχεδιάζουν έπιπλα που να είναι παραγωγικά και οικονομικά κατά την κατασκευή και φροντίζουν μέσω των τεχνικών μάρκετινγκ να τα παρουσιάζουν με τρόπο ώστε να δείχνουν κάτι εξειδικευμένο.
Για παράδειγμα, στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται πως η Η&Μ με χρήση απλών βάθρων προβολής και κύβων από μελαμίνη σε διάφορες διαστάσεις δημιουργεί μία εξαιρετική παρουσίαση στο κέντρο του καταστήματος της.
Τα βάθρα προβολής μπορούν να έχουν διάφορα ύψη όπως 15εκ, 30εκ ή ακόμα και ψηλότερα όπως 60εκ ανάλογα με το είδος προβολής που επιθυμείτε. Τα βάθρα με ύψος άνω των 30εκ μπορούν να κατασκευαστούν με συρτάρι αποθήκης στο κάτω μέρος έτσι ώστε να μη χάνεται πολυτιμος χώρος και λειτουργηκότητα.
Για να δημιουργήσετε ακόμα καλύτερο τελικό αποτέλεσμα χωρίς να χάνεται η ορατότητα προς άλλα σημεία του καταστήματος, μπορείτε να τοποθετήσετε διαμπερείς κύβους επάνω στα βάθρα. Με τον τρόπο αυτό, τονίζονται τα προϊόντα ακόμα περισσότερο ενώ παράλληλα δε δημιουργούνται εμπόδια που προκαλούν την ψευδαίσθηση ότι το κατάστημα είναι μικρότερο απ'ότι πραγματικά είναι.
Φωτογραφίες: H&M London Store
http://www.bethesdamagazine.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου